De Karper

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Zulte, Belgium

restaurantdekarper.be
Restaurant· Modern French restaurant· Belgian

De Karper Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

De Karper is located in Zulte, Belgium on Karperstraat. De Karper is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in Belgium.

Address

Karperstraat

Price range

$

Phone

+3293804262

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Doenia Ameel

Fantasic experience, great service and excellent food

M

Mattias Mertens

High quality and service, in general a very nice experience, would recommend!

C

Carmen Van Slembrouck

Super !!

G

Geraldine Van den Weghe

Heerlijk genoten van een 5-gangen menu, prijs/kwaliteit zeer correct, verse producten, ik kom zeker terug. In de zomer kan je genieten op het terras met zicht op het idyllische Machelen ad Leie

A

Ariane Van Obberghen

Mooi kader aan de Leie. Vriendelijke en no-nonsens bediening. Gerechtjes waren pareltjes qua compositie en presentatie maar ik miste het wauw gevoel wat smaak betreft. Het waren geen \bommetjes\ noch gaf het subtiele smaaknuances weer. Mijn verwachtingen op basis van zicht lagen hoger. Goede wijnselectie. Een 4-gangenmenu was ideaal voor mij (kleine eter) maar gemiddelde tot grotere eters opteren best voor een 6-gangenmenu. Kleine min: alle gerechten voor verschillende tafels worden ongeveer gelijktijdig geserveerd. Dit maakt het voor vroege boekers en minder-gangeneters lang tafelen. (ongeveer 4u30 voor 4 gangen). Toffe zomerbar (zonder reservatie) met tapas. Prijs/kwaliteit in orde.

M

Maarten gecorrigeerd

Gerechten die echt verfijnd waren ,vers en prachtig geserveerd. Goede smaak combinaties. 6 gangen was op 5 u gedaan. Vriendelijke meneer die er werkte die echt zijn best gedaan geeft voor ons de beste tijd te geven .Op zoek gaan naar beter wordt moeilijk. Dessert was mijn favoriet

H

Hélène Vanderlinden

Enorm lekker en gezellig en vriendelijk personeel

M

Magalie Defour

Heerlijk gegeten in een heel mooi kader. Aangenaam vertoeven op het terras buiten. Elk gerecht is een streling voor het oog en een ware smaaksensatie.

Popular Topics Mentioned

Open hours