Zandhoven, Belgium
Zagerijstraat 10
N/A
+32 38080408
Ik ben zeer tevreden over deze syndicus. Toen we een 8 jaar geleden de samenwerking met toenmalige syndicus moesten stoppen wegens ondermaatse prestaties, zijn we overgegaan naar een klein en veelbelovend kantoor. Helaas kwamen we na 2 jaar terug in dezelfde situatie. Gelukkig hebben we nu DEELS al meerdere jaren als syndicus. De samenwerking verloopt goed, ze zijn heel goed op de hoogte van de nieuwste wetgevingen, er is steeds duidelijke communicatie en alle documenten zijn vlot online te raadplegen en op te volgen. Ze werken ook steeds met een backup verantwoordelijke per gebouw die alles mee opvolgt en bij afwezigheid vlot kan inspringen. Toen vorig jaar onze vaste contactpersoon besloot om de firma te verlaten werd dit naadloos opgevangen en hebben we geen verschil in service vastgesteld. Een hele opluchting....
like
Hou bij Deels rekening met een groot personeelsverloop (stagiaires), met een gebrekkige interne communicatie, een niet afhoudende zoektocht naar buitengewone prestaties met maximalisatie van extra kosten, een onbereikbaar management met een afstandelijke ik-niet cultuur. Ik raad u aan de provisie voor de maandelijkse kosten te verdubbelen.
Stipte, correcte en professionele behandeling van elk dossier. Begripvole en stijlvolle samenwerking.
Correcte opvolging vd diverse dossiers
Samen werken met Deels is analytisch en constructief. Hierdoor wordt het opstarten en afwerken van projecten voor \Deels\ efficiënt, rendabel en zeer aangenaam.
Syndicus? Nee, spijtig maar geen vakmensen hier gevonden bij Deels. Wat een teleurstelling seg! Onze vme stapte vol vertrouwen in een samenwerking en ook Deels kreeg ons volle vertrouwen. Zoals een goede huisvader over onze gelden mocht beschikken. Maar snel kwam de realiteit. Enige doel van Deels is om winst te maken maar de wettelijke en verplichte taken tot een minimum herleiden of zelfs niet uitvoeren. WAAR IS ONS SPAARGELD!!!!!!!!
Blijf weg van deze syndicus! We zitten er al 3 jaar mee en dit kost enkel maar geld. Kwestie van actie ondernemen en communicatie: nihil! We zitten al jaren in onze appartementsblok met een bewoner die afval ophoopt. Telkens proberen we dit aan te kaarten maar dit wordt genegeerd. Nu er eindelijk een advocaat is aangesteld heb ik reeds 5 maal met deze syndicus gebeld over de stavaza, nooit komt er schot in de zaak laat staan communicatie. Als eigenaars mij ooit vragen voor een goede syndicus, ik weet alvast te adviseren wie men zeker niet moet nemen! Hoge gemeenschappelijke kost voor wat het is, een schande!
Deli
The best companies in the category 'Deli'