Wetteren, Belgium
Rode Heuvel 4F
N/A
+32 22012345
Wheelchair-accessible entrance
One idiot with dirty nails behind the desk.
like
Vandaag kwam ik langs op postkantoor wetteren ,aan loket 2 zat een vrouw ,normaal meestal een super vriendelijke man die alles tot in de puntjes uitlegt en heel vriendelijk is .deze middag echter een vrouw ,die verschrikkelijk onvriendelijk was ,zelf niet wou helpen bij pakjes die ik terug wou sturen .ik heb heel erg geschrokken van haar reaktie en alsnog dàn maar de pakjes in de box aan de ingang gestopt ,daar zij alle hulp weigerde.ik hoop alsnog dat te pakjes toch terug gestuurd raken .nog nooit zo een onvriendelijke vrouw meegemaakt
Bij ons in het dorp is er geen postkantoor meer en het postpunt dat is werken met een mentaliteit van 50 jaar geleden. Daarom dat ik er voor gekozen had om mijn pakje hier te laten leveren voor ophaling (het is op de weg van werk naar huis). Ik kon gemakkelijk parkeren onder de nieuwe voetgangersbrug. Via de voetgangersbrug is het wel even wandelen maar zo erg is dat niet (en ik ben invalide, linkerbeen). Het postkantoor zelf is een grote modernisering, vriendelijke en snelle bediening. Ik ga hier zeker nog plakjes laten leveren. Met de nieuwe bpost app was het ook heel makkelijk om de barcode te scannen.
Pakje willen afhalen. Kantoor sluit om 17u, sta ik daar stipt 17u wanneer de kerk begint te luiden, nog iemand binnen die een pakketje af wil halen. Maar ik mocht niet meer naar binnen. Sorry we zijn gesloten. STIPT 17U! Schandalig
Nieuwe kantoor en goede dienstverlening.. Het enige probleem dat de parking wat ver is.. Als je een zware pakket hebt dan moet je iets mee brengen om te kunnen halen of afgeven. De mensen die hier werken zijn vriendelijke mensen en bereid om hand te geven. Ik vind het nodig om extra stoelen in de wachtruimte te leggen soms de wachtrij wordt lang en er zijn maar 3 stoeljes.
Zoveel brievenbussen schrappen. Foei. Post is wel een gemeenschapsdienst!
Postkantoor is verhuisd naar Rode Heuvel 4F.(achter de Sint-Gertrudiskerk).Op de markt parkeren om vlug iets af te halen is op zaterdag onmogelijk,en al helemaal als er een uitvaart is.Er is in de buurt wel een nieuwe ondergrondse parking die geschikt is om langdurig te parkeren.
Deli
The best companies in the category 'Deli'