Botermarkt tearoom

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Tielt, Belgium

botermarkt.be
Tea house· Breakfast restaurant· Restaurant

Botermarkt tearoom Reviews | Rating 3,8 out of 5 stars (8 reviews)

Botermarkt tearoom is located in Tielt, Belgium on Markt 7. Botermarkt tearoom is rated 3.8 out of 5 in the category tea house in Belgium.

Address

Markt 7

Price range

$$

Phone

+32 51409880

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteDogs allowedGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodPrepared foodsSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

W

w m

Ok

P

pascal heytens

Super!!!

J

jan goolan

Lekkere pannekoeken, zeer onvriendelijke mannelijke diender maar de vrouwelijke opdienster zeer vriendelijk. Midden in het centrum. Verwarmde terras buiten.

W

Wannes Vermander

Echt nul. Service lijkt erop alsof ze liever zouden hebben dat we ergens anders gaan... dat hebben we dan ook maar gedaan, was enige correcte keuze... -\u003e Update na reactie van eigenaar : wij werden straal genegeerd. We zaten buiten op het terras. De eigenaar weet duidelijk niet wie we zijn en schrijft maar wat in een poging slechte review te neutraliseren. Versterkt enkel nog maar eens onze mening over deze zaak...

M

Mario B.

Beneden peil. Er werd wel enigzinds een flauwe poging gedaan enige service te voorzien, maar hierin werd rijkelijk te kort geschoten. Het triestigste was nog het eten. Van taaie scampi's in een roux met een smaakje bij tot uitgedroogde ribbetjes en kikkerbilletjes met een overheersende roomsmaak (wat trouwens het enige was wat je smaakte). Ik verwacht in dit soort zaken geen sterrenkok,maar dit was zielig. Hoe ze de vraag \was het in orde\ over hun lippen krijgen blijft me een raadsel. Ik heb alvast beslist deze zaak niet meer te bezoeken. Trouwens,als zelfs een doekje voor uw handen niet standaard bij je ribbetjes word gegeven,kan van \service\ weinig sprake zijn. Voor meer dan 100 euro voor 2 personen vetwacht ik toch wel iets die beter smaakt dan hetgene ik thuis zelf klaarmaak. Toch proberen? Veel geluk!

W

Wannes Mortier

Mooi etablissement. Ik heb hier gastronomisch kunnen eten

D

dunbaron kolijn

Mooi centraal gelegen Cafe-restaurant , vriendelijke bediening ruime keuze aan eten en drank ! Gezellig terras met zicht op de markt en halletoren .

B

Bart Braeckman

Lekker geluncht. Uitsmijtertje, croque uit het vuistje, frikandel en nog iets.. duurde beetje lang maar zat gezellig vol ook. Komen zeker nog terug

Popular Topics Mentioned

Open hours