Tessenderlo, Belgium
Kanaalweg 79A
N/A
+32 13700077
Wheelchair-accessible entrance
Vier jaar geleden onze eerste ontmoeting bij onze Rottweiler Wooki, overmand van verdriet luisterde je naar ons verhaal, twee jaar geleden bij Hugo onze Engelse Bulldog ook een waardig afscheid en naar ons verhaal werd geluisterd, nu zaterdag ons Engels Bulldogje Jeannine onze kleinste dappere meid. Wederom kregen we de kans om liefdevol van haar afscheid te nemen en werd zij met al jullie liefde omringd. Dankjewel!!!
like
Toen ons Daisy stierf, werden wij daar met zeel veel warmte ontvangen. Er werd met veel liefde geluisterd naar ons verhaal . We kregen zoveel tijd om afscheid te nemen van haar. Het gaf mij zo een goed gevoel dat er zoveel liefde aan haar daar besteed werd. Ik mis ze hard, maar bedankt dat we toch zo mooi konden afscheid nemen van ons meisje Daisy.
Wat een medeleven kreeg ik hier . Men vroeg of ik nog wou afscheid nemen van mijne lieve vriend en alles werd met de grootste zorg gedaan . Bij het ophalen van de as kreeg ik nog een kaartje met een afdruk van onze Jup zijn poot en een plukje haar . Ik was hierdoor heel erg ontroerd , zó lief . Hartelijk dank om het leed iets te verzachten door jouw lieve zorgen .
Zeer professionele zaak. Absoluut een aanrader om op een deftige manier afscheid te nemen van je geliefde viervoeter.
Bailey, ons poezenkind... Wat kwam de klap van je verlies hard aan. Woensdag 20 november kregen we de diagnose leverkanker. We zouden binnenkort afscheid van je moeten nemen. Na dit slechte nieuws wisten we dat we je een mooi afscheid wilden geven. Al na het eerste telefonische contact wisten we dat Bart en Gert van Adio mensen waren met een hart voor dieren. Binnenkort kwam veel te vroeg, vrijdag 22 november ben je thuis in mijn armen in slaap gevallen om nooit meer wakker te worden. Dankzij Bart van Adio hebben we op een mooie manier van je kunnen afscheid nemen. Wat deed het deugd om te mogen rouwen om onze beste vriend, onze knuffelbeer zonder daar vreemd voor bekeken te worden. Bedankt voor alles!
Bedankt om ons op deze manier te ontvangen. Na het overlijden van onze lieve Zalynka waren we helemaal in shock. Hier hebben ze naar ons geluisterd en ons de nodige tijd gegeven voor het afscheid. Een dikke dankjewel om zo een mooi afscheid waar te maken voor onze lieve Zalynka!!!
Ondanks het immense verdriet zijn wij enorm opgelucht dat ons hondje Felucca in zo'n liefdevolle en begripvolle handen was. Zij hebben voor ons aan alles gedacht en hebben het verlies draagbaarder gemaakt. Heel hard bedankt voor alles.
Super vriendelijk, snelle service, eerlijke prijzen.
Deli
The best companies in the category 'Deli'