T3 in balance

• Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Dilbeek, Belgium

t3inbalance.be
Counselor· Life coach· Professional Training & Coaching· Family planning counselor

T3 in balance Reviews | Rating 5 out of 5 stars (2 reviews)

T3 in balance is located in Dilbeek, Belgium on Viooltjesstraat 4. T3 in balance is rated 5 out of 5 in the category counselor in Belgium. Als systemisch coach en counselor ga ik samen met jou (of jullie) op weg om verstoorde evenwichten opnieuw in balans te brengen. Ik zal je stimuleren om jouw krachten aan te spreken om zo tot concrete acties te komen. Ik kijk er alvast naar uit je te ontmoeten!​

Address

Viooltjesstraat 4

Phone

+32 473368893

Company size

Myself Only

Headquarters

Dilbeek, Vlaanderen

Founded

2018

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Open hours

...
Write review Claim Profile

A

Anja Pairoux

Op zoek naar je plek in deze wereld? Sarah is de juiste persoon om je daarin te helpen, omdat ze weet waarover ze spreekt, omdat ze heel wat kennis en levenservaring in zich heeft. Ze is een voorbeeldcoach die zelf voorleeft wat ze je kan leren. Walk the talk mag je bij haar wel verwachten, dat geeft vertrouwen! Dankjewel Sarah, dat ik jou heb mogen leren kennen!

P

Patsy Vanleeuwe

Ben jij op zoek naar je plaats? Sarah Thomas helpt zowel jongeren met studiebegeleiding, als ouders en plusouders in die zoektocht. Daarbij maakt ze dingen visueel "een beeld zegt meer dan 1000 woorden" en gaat ze dieper dan anderen om tot de essentie te komen. Authentiek, verbindend en respectvol.