Le Joncquois

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Soignies, Belgium

European· Restaurant

Le Joncquois Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Le Joncquois is located in Soignies, Belgium on Chaussée d'Enghien 177. Le Joncquois is rated 4.3 out of 5 in the category european in Belgium.

Address

Chaussée d'Enghien 177

Price range

$$

Phone

+32 67340620

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

T

Thomas Churchill

Great cosy bistro de pays style restaurant. Menu was limited to a few dishes (effectively steaks in various guises or prawns) but apparently changes quite frequently. The steaks were delicious (and huge)! I had steak with snails but the onglet was really nice too. They also grill skewers over the fire. Good value for money overall with dishes at about 25eur per person. Nice welcome. Recommend and plan to come back.

R

raphaël van damme

Combien de fois suis-je passer devant sans le remarquer? Endroit rustique et sympathique. Une cuisine simple et de qualité. Un accueil tout aussi convivial. Vaut certainement un détour.

S

Sebastien Hanoteaux

Un petit resto ou il ne faut pas être pressé avec une petite carte de bistro.

C

Chantal De Vogelaere

Très bonne table pour les amateurs de viande de boeuf! Ambiance rétro et tresse agréable, je recommande

O

Oger Leveaux

On sait à quelle heure on rentre mais pas à quelle heure on quitte

S

Steven Hoff

Table de 12 personnes réservée depuis un moment, restaurant fermé pour cause de maladie sans même passer un coup de fil pour prévenir. Nous avons heureusement pu nous rabattre sur un autre restaurant en dernière minute. Seconde fois que ce restaurant est réservé pour 12 personnes et que cela arrive. À éviter.

K

Katty Serge

Petit resto, très agréable. Belle carte avec des produits du territoire, Frais. Service agréable, souriants. Le plus est que la viande, brochettes.... sont cuite au feu de bois. Près de nous. Endroit à réserver. Place limitée.

L

Liliane Duprix

Endroit intime et chaleureux,pour un repas généreux.

Popular Topics Mentioned

Open hours