De Mart 2

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Moorslede, Belgium

demart2.be
Bar· Cafe· Lounge· Restaurant· Bistro· Coffee shop· Lunch restaurant

De Mart 2 Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

De Mart 2 is located in Moorslede, Belgium on Marktplaats 2. De Mart 2 is rated 4.4 out of 5 in the category bar in Belgium.

Address

Marktplaats 2

Price range

$$

Phone

+32 472031961

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

N

Niall O'Reilly

Very pleasant meal with nice staff. Limited menu but god choices

M

Mike Tompkins

Excellent food. Excellent servive

B

Bart Verhoest

Zeer goed en degelijk eten, een goed team en goed service. Jammer genoeg corona en kunnen we niet gaan.

M

Myriam Van Obberghen

Vriendelijk personeel en goede bediening en eten.

J

Jan Verdoolaege

Lekker eten, zeer vriendelijke bediening

E

Eddy De Wael

Gisteren voor de eerste (En ook de laatste) keer gaan eten in De Mart 2. Leuk kader, perfecte en zeer vriendelijke bediening maar eindeloos lang wachten. En ja, op zaterdagavond is toch niemand gehaast.. inderdaad hoor maar toch: Wij kwamen aan om 19u30. Wij kozen voor de martmenu. Voorgerecht werd opgediend om 21u20... bijna 2 uren nadat wij aankwamen... intussen hadden wij dan maar aperitief 1 en een uur later aperitief 2 besteld. Bij de eerste aperitief werd wel een flinterdun sneetje vlees geserveerd, maar verder geen olijfje of wat dan ook... het brood dat op tafel stond werd dan maar als aperitiefhapje aanzien.. Hoofdschotel werd geserveerd om 22u. Toen ik opmerkte dat het toch wel heel lang duurde kreeg ik als antwoord: iedereen kwam tegelijk binnen... Onzin, want de tafels die na ons arriveerden werden eerder bediend. Wij hebben in elk geval eens goed gelachen met de absurde wachttijden, maar terugkeren zit er voor ons niet meer in.

C

christine Devoldere

Heel lekker top

F

Friedl Verlinde

Super lekker gegeten.Verzorgde gerechten met aandacht voor gevarieerde groentjes en immens smakenpalet...vriendelijke bediening

Popular Topics Mentioned

Open hours