Mettet, Belgium
Rue Albert 1er 68
$$
+3271726834
N/A
Nice place, but a bit too far for Dutch for a single day trip, .. my friend Martin lives in Mettet (B)
like
Best food / good price
TERRIBLE ! My family & I were renting a villa in the area & it was our last night there so we decided to order some chinese food. The service was good but I was very upset at what they did with our order. We placed an order for 5 large containers of rice & several meat platters. The lady came to us while we were waiting for our food and informed us that they did not have enough rice to make all 5 but they can make 4 rice orders and give us 1 order of noodles (we had already paid). Personally I wanted to get a refund for the one because none of us like noodles but she assured us they were good so we accepted. However, we got the exact opposite - 4 containers of noodles (that looked distasteful) and one container of rice. No one was pleased with the food. The noodles, the rice, and the meat were terrible. It was just a waste of time & money. As long as we waited there & as much as we spent we could have just made our own food.
Super bon
Mediocre, à eviter je comprend pourquoi il faut payer à l entrée et uniquement en liquide. Svp, oubliez ce lieu.
Entrée et apéritif très succincts, légers... dommage. Plat principal très correct
Nous avons été hier soir pour fêter un anniversaire. Paiement uniquement en liquide car mister cash en panne. Nous avons du aller au distributeur. La nourriture était certainement de la veille car les viandes étaient très sèche, les bulots pas frais à mon avis. En dehors des boissons à volonté c'était désastreux. Nous n'y retournerons plus. Sans compter que visiblement la chaudière était aussi en panne. Les gens mangeaient avec leur manteau ils ont fini par emporter.
Depuis la réouverture après Covid, le service et la nourriture laissent à désirer. Tout est soit du surgelé everyday de chez Colruyt soit juste pas bon. Pour 29, on doit choisir ses plats qui ne sont pas resservis alors qu'ils annoncent que c'est toujours à volonté. J'ai commandé un steak et voici la photo de ce que j’ai reçu. Honteux. Et ça SANS accompagnement. Bref je ne recommande absolument pas et je n'y reviendrai évidemment pas.
Deli
The best companies in the category 'Deli'