Echobaby

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lommel, Belgium

echobaby.be
Medical Center· Pregnancy care center

Echobaby Reviews | Rating 3,8 out of 5 stars (6 reviews)

Echobaby is located in Lommel, Belgium on Karel Martelstraat 30. Echobaby is rated 3.8 out of 5 in the category medical center in Belgium.

Address

Karel Martelstraat 30

Phone

+32 11806305

Amenities

Toilets

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

C

Cavalli Lane

Top!

E

Edward de BOCK

Prettige en rustige ontvangst. 259 foto's en een filmpje. Marita nam alle tijd voor onze zwangere dochter Nadeche. Ze zag direct wat het geslacht is. Prachtige en rustige sessie. Echt een aanrader. Marita dank je wel.

S

Stacey Rijnders

Super lieve mevrouw die echt de tijd voor je neemt , Alles werd super goed uitgelegd .

P

Patries De Jong

Lieve vrouw neemt de tijd voor je, ben al eerder geweest en goede ervaring gehad, bij beide ook het goede geslacht gezien.

C

Charlotte Lennertz

01/08/2018: Mevrouw neemt alle tijd voor je en legt alles mooi uit. Het ging mijn verwachtingen echt te boven. Professioneel, geduldig en vriendelijk! 28/09/2018: Gisteren opnieuw bij Echobaby langsgeweest. Wat een magische ervaring toch weer... Marita begroet je met een lach en een dosis voorverwarmde (!) gel op je buik. Meteen kregen we weer een prachtig beeld te zien op de enorme TV. Elk centimetertje baby wordt overlopen, mét deskundige uitleg. Deze keer hadden we ook 3D en 4D beelden van onze kleine man. Onbeschrijfelijk gevoel, zo de eerste keer zo duidelijk het gezichtje van je baby al te kunnen zien!!! Foto mee gekregen om in te kaderen. Onze uk werd ook gemeten en \gewogen\, de uitkomst hiervan kwam perfect overeen met de medische 20w echo van het ziekenhuis 2 dagen ervoor. Kortom: een prachtige ervaring bij een deskundige vrouw met een hart van goud. Bedankt Marita! Tot de volgende keer alweer!

N

Nele Hulsbosch

super tevreden... Ben al 2 keer daar geweest en iedere keer super warm ontvangen. Gisteren was ik zelfs grandioos te laat waardoor ik me schaamde... En ze bleef super lief! Ik heb enkel lof!

Popular Topics Mentioned

Open hours