Lokeren, Belgium
Hulsdongenstraat 6
N/A
+32 493204405
Spijtig dat de eigenaar een beetje brommig rondliep. Ik had het gevoel dat hij niet erg veel zin had om met ons te praten. Drie maal kuisen was niet goed genoeg en dus nog een rekening van 100 extra. Belachelijk!
like
Onlangs een verblijf gehad bij de Blije Alpaca. Het ontvangst was alles behalve warm te noemen, vanaf seconde 1 hadden we al meteen het strenge leraar gevoel. De accommodatie was zeker wel in orde maar dit maakte het gevoel van niet welkom zijn, zeker niet goed. Dan moest het vertrek nog komen, na maar liefst 3 keer alles opnieuw te moeten kuisen na enkele dagen een mail binnen krijgen met een factuur van 125 euro extra, is iets dat wij met al toch enkele jaren ervaring scoutleiding nog nooit hebben meegemaakt.
Zeer mooie weekendplaats! Zeer hygiënisch en lieve vlotte mensen. Da alpaca's en andere dieren zijn zeker een punt! We hebben enorm genoten. :)
We hadden een weekend gepland waar iedereen naar uitkeek. Een week op voorhand bellen we voor enkel vragen te stellen over materiaal dat er aanwezig is. De bazin komt zogezegd uit de lucht gevallen en zegt ons dat ze ons niet kan ontvangen dat weekend. Voorschot was betaald, contract ondertekend, alles was in orde. Noodgedwongen zochten we naar een nieuwe locatie. De bazin heeft verder niks meer positief naar ons toe gecommuniceerd, er is ongelooflijk onprofessioneel mee omgegaan. Alpacaboerderij is een plaats waar ik dus absoluut niet meer naartoe zal gaan, als er op zo'n onvolwassen en onprofessionele manier wordt omgegaan met deze situatie. Ongelooflijk jammer vind ik dit. We zijn allemaal enorm teleurgesteld.
Jammer dat ik geen 0 kan geven. De blije alpaca had voor ons een leuk weekendverblijf moeten worden. Echter zijn ze niet te vertrouwen. Minder dan een week op voorhand pleegden ze contractbreuk en konden we dus niet meer komen. We belden zelf met een kleine vraag en ze deden alsof hun neus bloedde en van niets op de hoogte waren (er waren meer dan 10 mails over en weer gestuurd), dat er geen contract en geen voorschot betaald was. Na al het bewijs hiervan te sturen, hebben ze onze boeking geannuleerd. In het contract staat een schadevergoeding bij annuleren vermeld, maar die wilden ze niet betalen. Ik weet zeker dat het andersom wel betaald had moeten worden. Ze zijn blijven liegen en alles van hun af blijven schuiven. Vertrouw hen niet! Er zijn genoeg andere leuke locaties om te verblijven of om met alpaca's te wandelen. Plekken waar de mensen wel eerlijk zijn en goed behandeld worden.
Had een verblijf geboekt bij de Blije Alpaca. Een week op voorhand had ik hen gebeld voor nog enkele praktische vragen, zegt de eigenaar dat ze van niks wist, dat er geen voorschot was betaald en geen contract ondertekend. (Er is wel degelijk bewijsmateriaal en een contract.) De eigenaar loog dan ook nog bijkomend over andere zaken. Contractbreuk plegen is een schande. Boek hier geen verblijf, want hier word ik absoluut niet \blij\ van.
We gingen hier op kamp. Er waren veel te veel vliegen. Je kon niet even rustig neerliggen zonder dat er vliegen je helemaal bestormen. De keuken is van niets voorzien. Het is onhygiënisch. De alpaca's doen niets, ze staan er gewoon maar wat te staan en ze laten hun uitwerpselen overal rond in het veld.
Heel leuke plek! Tal van dieren (honden, katten, konijnen, kalfjes en uiteraard ook alpacas), gezellig gebouw met ruime slaapkamers en eetplaats. Zeker geschikt voor kinderen: er is een klein speeltuintje en tal van buitenspeelgoed aanwezig!
Deli
The best companies in the category 'Deli'