De Valk Autorijschool

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lier, Belgium

rijschooldevalk.be
Driving school

De Valk Autorijschool Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

De Valk Autorijschool is located in Lier, Belgium on Mechelsestraat 83. De Valk Autorijschool is rated 4.1 out of 5 in the category driving school in Belgium.

Address

Mechelsestraat 83

Phone

+32 34802060

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

F

Faik Gushani

2017 heb ik mijn ingeschreven voor mijn praktijk gaan af de leggen en ben die dag geslaagd voor mijn praktijk B dankzij Danny SUPER TOFFE VRIENDELIJKE INSTRUCTEUR EN EN BESTE spijteg werkt hij daar niet meer. Daroom geef ik nu 2 sterren om dat Danny niet meer werk Julie moeten mij begrijpen waroom ik nu 2 sterren geef.

S

Satisfying Videos

Je betaald een flink bedrag met de intentie slagen (heb al 6x hier lessen gevolgd na meerdere maals niet slagen) ze geven geen goede uitleg als je iets verkeerd doet. Met als gevolg Niet Geslaagd. Dit pik ik niet er is zowiso een afspraak gemaakt met de examinator om dan nog eens de hele proces te laten lopen en weer zo een flink bedrag te gaan betalen. En ja hoor mensen zijn niet achterlijk we weten ondertussen wel wat er aan de gang is. Om het kort te houden ze willen geld verdienen ten koste van jou. Ik zie hier geen verbetering en nog zeggen ze je rijdt heel goed, oh ja waarom slaag ik dan telkens niet. En maar elke keer dezelfde fouten. Doe hier maar snel wat aan!

N

Noah De Lauw

Ik heb 6 uur rijles gevolgd na twee keer het praktijkexamen gefaald te hebben. Ik zal het kort houden. Er is niet veel gezegd tijdens deze 6 uur. Dit was echt zeer ongemakkelijk en echt geen aangename ervaring. Ondanks mijn pogingen om vriendelijk te zijn en een praatje te slaan bleef het ijzig stil in de wagen. Ze zat daar precies tegen haar zin. En daarnaast zei ze wel wanneer ik iets fout deed, maar kreeg ik geen duidelijke uitleg hoe het wel precies moest. Waarschijnlijk zijn er andere instructeurs in deze rijschool die compleet anders maar dit is hoe het voor mij gegaan was.

S

Sidra Basha

Top school Ik ben heel dankbaar voor want ik heb 50/50 opgehaald

D

Dominique Doms

Zeer professionele rijschool, vriendelijk onthaal met goede verstaanbare uitleg, de afspraken worden op voorhand vastgelegd. Mijn lesgever was zeer vriendelijk en geduldig. Mijn praktijkexamen zal ik ook met deze rijschool afleggen

S

SOFIE AERTS

Aanbevolen door collega, duidelijke uitleg, goeie afspraken, leerrijke lessen,...

S

Sara Wauters

Zelf geen ster waardig, enorm onprofessioneel en zeer onbeleefd geweest tegen mij. Jammere zaak!

D

Daan Bellens

De instructeurs zouden zelf eens langs de rijschool mogen passeren. Een zéér onaangename ervaring.

Popular Topics Mentioned

Open hours