Kortrijk, Belgium
PB 43
N/A
Zij willen ons een verbrekingsvergoeding doen betalen voor een zogezegd contract dat wij met hen hebben afgesloten voor 10 jaar. We ontvingen een kopie van dit contract, eerder bestelbon , waaruit dan nog blijkt dat zij zelf het contract hebben ondertekent ( valsheid in geschriften) met hetzelfde handschrift als wie de leverbon invulde. Schandalig!!! Men wil je doen geloven dat je een contract voor 10 jaar hebt afgesloten. Wat wij niet gevraagd hebben (zonder toestemming) noch aan ons verteld werd.
like
De pure definitie van een oplichtersfirma. Werkbon blijft contract van 10j te zijn. Ongelooflijk dat zo iemand zichzelf in de spiegel durft aankijken.
Oneerlijke firma , leverbon is contract van 10 jaar. Opgelet. nuswift e importex een pot nat . kost een fortuin om ervan af te geraken , we wensten geen onderhoudscontract enkel wat blussers die we direct betaalden. Deurwaarders en alles over de vloer gehad voor initieel enkele brandblussers Nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt in mijn 25 jarige carriere.
10 jaar geleden tekenden we een leveringscontract af voor brandblussers. Wat we niet wisten is dat we tekenden voor 10 jaar duur onderhoud. Hierover werd niets gezegd. Deze firma sjoemelt er op los. Ik kan e een gans dik boek overschrijven. Typ op Google maar eens ervaringen importen of nuswift in. Haal er een emmer popcorn bij en probeer te genieten. Het leest als een thriller. Nooit maar dan nooit met in zee gaan! Dit jaar ben ik er gelukkig vanaf.
Opgelet! Dit bedrijf stelt bestelbonnen voor als contract. Hierdoor teken je zonder weet in op zeer dure en langdurige contracten waar je nooit meer af raakt! Kies zeker voor een ander bedrijf indien je geen fan bent van dergelijke nagenoeg criminele praktijken.
Postbus in Marke bestaat niet eens meer. Customer Service bestaat niet. Contracten met zeer kleine lettertjes die alleen maar tegen je gebruikt worden. Ga niet in zee met deze partij. Loopt slecht af...!
Mafiapraktijken, opgepast, superonvriendelijke werknemers.
nooit in zee gaan met deze firma, heb zelfs een advocaat aangesteld voor hun oneerlijke praktijken. kon ik een 0 geven zou het zeker doen
Deli
The best companies in the category 'Deli'