Cleaning Woeste

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Jette, Belgium

magiccleaning.be
Dry cleaner

Cleaning Woeste Reviews | Rating 3,5 out of 5 stars (8 reviews)

Cleaning Woeste is located in Jette, Belgium on Avenue Charles Woeste 123. Cleaning Woeste is rated 3.5 out of 5 in the category dry cleaner in Belgium.

Address

Avenue Charles Woeste 123

Phone

+32 24280740

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

R

Rhian Vialva

Staff is courteous, but I left a new coat for minor repairs and dry clean. I returned 6 times, 3 of those 6 times the staff could not find it. When I finally got it a month later, all the repairs were still incomplete. No refund was offered.

M

Maxime Lenssens

Came to pick up clothes: door closed. Google maps says it's open, information on the door says it's open 09:00-19:00 on Sat: NOT. To avoid if you have a busy life

D

Dahham Alsoud

Very rude staff!!!. I've lost the receipt and came back after 3 weeks , they made me pay for the cleaning again. So unprofessional and RACIST.

B

Bahrou Bouchra

Excellent services! Rapide ,efficace et très bons prix. La dame au comptoir est hyper sympathique et serviable. Je recommande vivement! Je ne sais plus m’en passer ! Merci

O

Osmani Lirije

Mauvais lavage, tâches restantes, griffes! Et pas de suivi de leur part!!!

G

GEORGIOS MILTSAKAKIS

Très gentil

P

Patrick Gesquiere

Service client tres correct et personnel super

H

Hemess Y

Bon cleaning ! Très bon accueil. Prix et renseignements forts clairs et précis. La jeune femme, fort belle au demeurant, cherche toujours à satisfaire la clientèle. Elle previent TOUJOURS de ne pas perdre les tickets sinonbil faudra repayer. Alors pour les schtroumpfs qui ne savent pas garder un bout de papier... cesser crier au scandale ou au racisme, bande d'idiots, vous ne pouvez vous en prendre qu'à vous même. Après avoir demandé une petite réparation, celle ci n'a pu être faite pour des raisons techniques. Remboursé sur le champ en recevant quelques conseils très bien.veillants. Très satisfait de l'accueil, des informations et prix, du sourire de la jeune femme que je ne saurais pas tarder à retourner voir... En tous les cas merci pour vos bons services

Popular Topics Mentioned

Open hours