Dierenasiel Ieper

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Ieper, Belgium

dierenasielieper.be
Animal shelter

Dierenasiel Ieper Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Dierenasiel Ieper is located in Ieper, Belgium on Oudstrijderslaan 10. Dierenasiel Ieper is rated 4.1 out of 5 in the category animal shelter in Belgium. Dierenasiel IEPER is a company based out of 10 Oudstrijderslaan, Ieper, Belgium.

Address

Oudstrijderslaan 10

Phone

+32 57219100

Headquarters

Ieper

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

David Bullimore

Shocking to see how bad it must have been in those dark days

P

pol vantieghem

Heel vriendelijk en geen onnodig geleuter en geen ondervraging tot in het belachelijke, een aanrader!!!

F

Fara Devarrewaere

Zeer leuk om met honden te wandelen!

S

suzie deceuninck

Beste Ik ben zeer teleurgesteld hoe ik ontvangen werd in het asiel deze namiddag. Ik had vernomen dat mijn katje mee werd genomen door de groendienst in het bijlanderpad (wij wonen hiernaast dus logisch dat ze hier soms loopt). Ze werd door het asiel gechipt en gesteriliseerd, op zich had ik daarmee geen probleem ( dit heeft wel 120 gekost maar bon) hetgeen dat mij helemaal niet beviel was dat ik geen luisterend oor kreeg en de mensen onbeleefd en onvriendelijk waren. Het leek alsof de enige prioriteit voor hen was dat ze hun geld gingen krijgen en niet dat wij onze Nadine terugkregen. Ook geloofden ze niet dat ze van ons was en dat we dit verzonnen hadden om gewoon een kat te krijgen terwijl wij Nadine al 2 jaar hebben! Mvg

P

Pieter-Jan Van den Berge

Top mensen

D

Dirk Michielsen

Verzorgd asiel vriendelijk met goede uitleg aanrader

W

Wilfried Rosiers

De locatie is wat triestig, maar de uitbaatster is super lief. Ze zijn bedankt voor de goeie zorgen voor de beestjes.

S

Savinova Olga

Ik wil een hond adopteren. Ik heb zo veel lievde voor deze schaat. Maar ik mag haar niet me nemen .Omdat ik in een appartement woont. Als ik zal in een huis wonen zal ik haar ok niet hebben denk ik. Best deze schaat zal in een kooi ziten dan met me samen gaan. Omdat ik van in andere land naar Belgium gekomen. Maar ik woon hier al 18 jaar. Ik vind het erg. Ik heb veel pijn in mijn haart van het.

Popular Topics Mentioned

Open hours