Gent, Belgium
Veldstraat 66R
N/A
+32 476449462
We love these products! The smell is fresh and neutral so my husband is also using them which reduces the 'his and hers' soaps and shampoos on the shower floor in half. Also a shoutout to the smart packaging, the conditioner is half the size of the shampoo which makes total sense since my husband does not use conditioner… Very happy customer!
like
Really satisfied with my Ray Oolong Shampoo. My hair is soft, has a healthy shine and this with a natural, non-toxic product. TOP!
I've been using Ray for 2 weeks now. So far, it works at least as good as my normal shampoo (if not better). I have very thin, straight hair, so I was a bit scared that it would become oily, but it doesn't. While washing with the shampoo, my hair feels a bit dry and tangles up more than it used to, but the conditioner seems to fix this well. When it dries up, it looks healthy and shiny and not dry at all. For now: very happy with Ray!
Ik gebruik reeds sinds Juli 2020 de shampoo en conditioner. Ik ben zeer tevreden over de producten. Ik moet mijn haar minder wassen per week en mijn haar word minder snel vettig. Sinds januari 2021 gebruik ik nu ook de Body en face Wash. voordien had ik met supermarkt produceten steeds jeuk aan de huid na het douchen. Met de producten van Ray heb ik daar geen last meer van. Bij een volgende bestelling zal ik de Bodylotion eens uitproberen. Ik raad iedereen aan om de producten uit te proberen. je huid en haar zullen aanzienlijk gezonder worden en je help er het milieu mee vooruit. grtz ;)
Al die tijd was ik op zoek naar een fijne shampoo op basis van natuurlijke ingrediënten. Een shampoo waarna mijn hoofdhuid niet gaat schilferen en jeuken als ik het te lang niet was. De shampoo van Ray maakt mijn haar goed schoon en laat een heerlijke geur achter. Ik was mijn haar makkelijk maar 1 x per week zonder dat ik vet heel haar of jeuk krijg. De handzeep met grapefruit geur is ook zalig!
Heel tevreden van! Het gevoel tijdens het wassen voelt iets anders maar mijn haar valt steeds goed! Wel opletten dat je niet te veel conditioner gebruikt. Ik kom steeds in de verleiding om heel veel conditioner te gebruiken door het ‘drogere’ gevoel tijdens het wassen (Hierbij merk je wel het verschil met gewone conditioners - maar ik ervaar dit als positief omdat je dan echt het gevoel hebt dat het puur natuur is)
HOO-Ray for Ray! Goede service, goed product, super zacht voor zowel mijn huid als haar, het ruikt ontzettend lekker. Ik ben allergisch aan parfum en al mijn verzorginsproducten zijn nagenoeg geurloos. De shampoo en conditioner, maar ook de bodywash van Ray zijn een echte verademing. Ze maken mijn dag een extra tikkeltje leuker.
Wauw, ik ben zo tevreden! Mijn fijn, geblondeerd haar is super zacht en pluist niet. Al vele natuurlijke shampoo’s en conditioners geprobeerd, dus ik had lage verwachtingen maar echt w-o-w. De flesjes staan ook super mooi in de badkamer ;-). Ik schrijf normaal nooit reviews, maar dit wilde ik jullie echt laten weten. Merci, Ray
Deli
The best companies in the category 'Deli'