Gent, Belgium
Dampoortstraat 17
N/A
+32 93296670
Terrible, the woman at the desk was not honest at all! She told me that I could not get an extra 12 months, but you CAN. She lied in my face. the instructors are not much better. they pull me over to smoke, they dont give me any advice or tips, unless I ask for them. Never again. Thanks alot for grabbing 1800 euro from an 18 year old. You should be ashamed
like
Ik had al een aantal lessen gevolgd in andere rijscholen maar voelde me nog steeds erg onzeker in de auto. Bij Elite rijschool hadden ze naast het rijden zelf ook oog voor mijn onzekerheid en angst op de baan. De ervaren instructeurs volgen hiervoor extra bijscholingen, waarvoor mijn grote dank. Ik behaalde mijn rijbewijs na 3 maanden bij de eerste poging terwijl ik al ruim 3 jaar aan het sukkelen was van de ene naar de andere rijschool en reeds 2 pogingen had ondernomen. Ik zou zo opnieuw kiezen voor Elite rijschool. Dikke merci aan het hele team van instructeurs en natuurlijk ook aan Roos.
Instructeur rookt in de lesauto en gooit zijn sigarettenpeuk op straat (zwervuil!). Niet 1 keer maar meermaals. Hebben instructeurs dan geen voorbeeldfunctie?
Grote rijscholen zijn niet altijd beter, en Elite rijschool is hier een voorbeeld van.Zeer professionele instructeurs die altijd openstaan voor vragen en een praatje! Ik had hiervoor al 10 uur ervaring bij een andere rijschool, maar de begeleiding bij Elite is op alle vlakken beter. Fantastische begeleiding tot het examen, met een zeer persoonlijke aanpak. Zoek je nog een rijschool, dan is dit zonder twijfel de beste optie! Hartelijk bedankt voor mijn rijbewijs, Yannik en Patrick!
Elite Rijschool: Stel je hierbij geen 'elite' rijschool voor. Het woord elite weerspiegelt zich gewoon in de prijzen. Laat je dus niet vangen en ga naar een professionele rijschool! Het gaat om 3 rij-instructeurs, de administratie gebeurd door een vrouw met gebrekkig Nederlands. Je krijgt begeleiding bij het aanleren van rijtechnieken maar daar stopt het ook. Verdere begeleiding omtrent examendatum vast leggen, loopt helemaal strop. Dit komt door overboekingen en slechte communicatie. Mij was beloofd om een afspraak in maken in maart. Nu, mei, is het nog altijd niet mogelijk om via de rijschool een afspraak vast te leggen. Conclusie: de 750 euro aan rijles heeft er niet voor gezorgd dat ik met de rijschool een examen mocht afleggen (wat normaal wel het geval is). Examendatum vastleggen via het examencentrum lukt wel, maar dat is niet waar we voor betaald hebben. Ik wens niemand dit toe, bespaar jezelf zorgen en 200 en ga naar een gerenommeerde rijschool.
Afspraak praktijkexamen werd geannulleerd zonder mij op de hoogte te stellen. Ik stond die dag een uur voor gesloten deur te wachten, zonder mogelijkheid om iemand te bereiken. Na telefonisch contact werd alle schuld onterecht op mij afgeschoven. Zeer onprofessioneel.
Verschrikkelijk ervaring!!!!!! Ik kan een uitleggen hoe ik werdt behandeld maar ga er niet aan beginnen,echt verschrikkelijk! verbaast me dat ze hier nog goeie recensies behalen !!! Gelukkig heb ik rijschool affect gevonden!! PS wil zelfs geen 1 ster geven verdienen ze echt niet !!!!!!
Fantastische rijschool met ervaren/ enthousiaste instructeur. Ik heb hier veel en snel geleerd, ik kan iedereen aanraden om bij Elite les te nemen!
Deli
The best companies in the category 'Deli'