Ay Papi

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Genk, Belgium

aypapi.be
Mexican restaurant

Ay Papi Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Ay Papi is located in Genk, Belgium on Grotestraat 7. Ay Papi is rated 4.5 out of 5 in the category mexican restaurant in Belgium.

Address

Grotestraat 7

Phone

+32 489264209

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeLate-night foodSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Sandro VP

Leuk restaurantje. We hebben er zelfs tijdens deze corona-tijden een leuke tijd gehad. De Margarita zijn uitstekend en de kleine taco's verrukkelijk. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat het aanbod van hoofdgerechten eerder beperkt is, de brownie niet echt lekker was (combinatie met pikant was niet naar mijn smaak) en de kleine taco's beetje prijzig zijn (wel heel lekker). Ps: de burrito is zeker een aanrader (zie foto)

S

Sigrid Peters

Heel lekker gegeten! Aanrader is de margarita als cocktail en de albondigas (niet op de foto) als hoofdgerecht. Je krijgt ook een tequilashot van het huis om de avond te starten. Ook superleuk ingericht. Hier komen we zeker nog eens!

B

Bebbie Nelissen

Klein zaakje, redelijk lawaaierig. Zeer vriendelijke bediening wel. Het eten was niet echt warm-warm, eerder lauw. Jammer dat er geen vanille ijs was als aanvulling bij de desserts, dat lijkt me standaard.

V

vallina nelles

Heerlijke taco's, dessert , tequila en nog meer. Super vriendelijk personeel

T

Toon Goyens

Heel gezellig zaakje, kwaliteit boven kwantiteit. Super lekker gegeten, echt een aanrader!

P

petra weinbrod

Supergezellig zaakje,mooie inrichting! Beginnen met een tequila van het huis! Daarna aan de overheerlijke Taco's en ook de taquito roll ooh myy good BOM!! Echt een aanwinst voor Genk city!! Dikke pluim voor de vlotte en supervriendelijke bediening!

K

Kristof Vanmol

Fijne starter met tequila van het huis! Heel lekker gegeten én gedronken in een gezellige setting. Heel vriendelijke bediening, met respect voor de corona-regels. Deskundige uitleg over tequila, met lekkere tastings. Mijn mening over tequila is alvast veranderd: ik ben fan geworden! Aanrader!!

E

Eva Reggers

Super lekker eten, toffe bediening en geweldige inrichting. Een hele fijne avond gehad. De bediening had ook extra aandacht voor onze kindjes en alles verliep vlot en Corona proof! Aanwinst vr Genk

Popular Topics Mentioned

Open hours