Restaurant DKLé Gembloux

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Gembloux, Belgium

restaurant-dkle-gembloux.eatbu.com
Restaurant· American restaurant· Cake shop· Ice cream shop· Mexican restaurant· Belgian restaurant· French restaurant· Italian restaurant· South American restaurant

Restaurant DKLé Gembloux Reviews | Rating 4 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant DKLé Gembloux is located in Gembloux, Belgium on Place Saint-Guibert 2. Restaurant DKLé Gembloux is rated 4 out of 5 in the category restaurant in Belgium. 39;re more than welcome to sit in our private outdoor seating area. For our guests, we have air-conditioning so you can eat in peace, no matter what the weather is like.

Address

Place Saint-Guibert 2

Price range

$$

Phone

+32 471976119

Headquarters

Gembloux

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Danielle Morais

Very good beers and nuts!

M

Marc Schreiber

Nice and cosy place

P

Pierre Clotuche

Très bonne expérience ! Service rapide (le restaurant n’était pas rempli donc ça aide), bonne nourriture, serveurs sympathiques et cadre agréable. Le seul “hic” est le prix qui est légèrement cher comparé à ce que l’on obtient. Je vous recommande ce restaurant si vous voulez manger un bon plat dans un cadre accueillant !

F

Fabien Timmermans

Super restaurant et très bon !! Personnel accueillant et très sympas !! Très bonne carte ...je vous le conseille vivement

Q

Quentin M

Endroit sympa et cadre atypique. Nous aimons y aller. Mais parfois, il faut de la patience.... Jusqu'à 20 minutes pour venir prendre la commande. Il faut aussi réserver, car il n'y a pas beaucoup de place. Le personnel est très sympa et l'ambiance reposante et décontractée. Nous y retournerons. Gardez juste à l'esprit que c'est plus une brasserie qu'un snack. La qualité est supérieur, mais les frites se font rare dans l'assiette.

D

Dimitri Van Weyenbergh

Personnel sympa, plats simples et savoureux. Cadre cosy

L

lo dkv

Le masque n est il pas obligatoire pour le personnel..? Un serveur embrasse un client en partant et vient ensuite à votre table...quid aussi de la distance entre les tables en terrasses. Vous avez aussi un devoir envers vos clients ! Repas ok mais ce sera la dernière fois

T

Thierry Prete

Malgré les épreuves, tout est toujours au top. Personnel accueillant, souriant et positif, cuisine fine et agréable. Contents qu'ils aient pu tenir le coup.

Popular Topics Mentioned

Open hours