Essen, Belgium
Stationsstraat 107
$$
+32 36672363
N/A
Outdoor seatingNo-contact deliveryDeliveryTakeawayDine-in
Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets
Wheelchair-accessible entrance
CoffeeKids' menu
Nice to be there, they have a huge offer
like
Volgens de covid19 regels goed gedaan. Fijn dat ik mijn bestelling weer kon afhalen vanmorgen .
We komen al 20 jaar hier ijs eten, vanaf Breda, altijd heerlijk en vers gedraaid, het vanilleijs is idd erg lekker, maar een coupe banana split met een extra suplement warme chocoladesaus is toch echt wel, om uw vingers bij af te likken. In het seizoen graag een coupe aardbeien
Wij komen hier al 40 jaar voor t allerlekkerste vanille roomijs Nog nergens anders lekkerder vanilleijs kunnen vinden
Altijd lekker, zo een verfrissend ijsje, tijdens een fietstocht of wandeling!
Waar ga je naartoe als je een lekkere creme glace wilt eten in de Noorderkempen? Ja naar de Roma. Voor mij de beste in de geburen. Ik neem vaak nu ook het lekkere yoghurtijs, dat is minder zwaar en fris van smaak. De bollen zijn lekker groot en ruim, de prijzen zijn dan ook o.k.. Ruime smaakkeuze en bij goed weer kan men buiten zitten....niets moois te zien langs deze drukke straat maar goed het is buiten. Al jaren is de Roma de standaard in de omgeving voor lekker ijs!
Heel lekker ijs! Een echte aanrader
Prima Ook grote bollen ijs
Deli
The best companies in the category 'Deli'