FunnyDay

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Erpe-Mere, Belgium

funnyday.be
Indoor playground· Crêperie

FunnyDay Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

FunnyDay is located in Erpe-Mere, Belgium on Gentsesteenweg 362B. FunnyDay is rated 4.5 out of 5 in the category indoor playground in Belgium.

Address

Gentsesteenweg 362B

Phone

+32 471188814

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Alberto Munoz

Small and cozy, the quality of the games is really good, they have good selection of beers and healthy foods (no fries)

G

George Alliet

Cool

A

Andy Labeeu

Heel vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn, niks is hun te veel

F

Frederique Verhoeven

Mijn 4 kinderen hebben een TOP dag gehad. Wat een fijne speeltuin, echt verschillende attracties die je nergens anders kan vinden . En echt proper, heel erg belangrijk in deze tijden.

K

Kirby Broothaerts

Supervriendelijk personeel, heel veel speelgenot voor de allerkleinste!

L

Lyndsay De Winne

Altijd FUN in Funnyday! Onze twee kinderen gaan er MEGA graag. Er is een gevarieërd aanbod aan speeltuigen. Zowel voor klein als voor groot. Ook de activiteiten die ze aanbieden zijn steeds verzorgd tot in het kleinste detail! Deze zomer gaan onze twee kinderen er zelfs op kamp. Spannend Maar FUNNYDAY is een aanrader en ZEER netjes ook!!

S

sara de vos

Kleine, maar daarom niet minder leuke binnenspeeltuin. In tegendeel!! Doordat met met verschillende delen werkt, kan je gerust met meerdere kinderen komen van uiteenlopende leeftijden, er is aan elke leeftijd gedacht. Van baby/peuter tot ongeveer 9 jaar kan er zich amuseren. Heel gezellige sfeer en vriendelijk gezin die hier samen werkt als een team. Deze zorgen ook voor lekkere versgebakken pannenkoeken, popcorn, suikerspin, ijsjes, kaas of vleesplank,... Voor ieder wat wils Inkom en prijzen zijn schappelijk en zeker zijn geld waard. AANRADER! De privéparking is wel niet zo groot, maar genoeg parkeergelegenheid in de buurt. Nog niet zo lang dat dit bestaat maar doe zo verder!!

K

kenny melkenbeeck

We hebben er 2 tip top in orde verjaardagsfeestjes gehouden. Zeker een aanrader!!!!

Popular Topics Mentioned

Open hours