Ten Doorn

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Eeklo, Belgium

coltd.be
High school· School· Middle school

Ten Doorn Reviews | Rating 2,8 out of 5 stars (8 reviews)

Ten Doorn is located in Eeklo, Belgium on Zuidmoerstraat 125. Ten Doorn is rated 2.8 out of 5 in the category high school in Belgium.

Address

Zuidmoerstraat 125

Phone

+32 93771326

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

F

Femke Van de Voorde

Zeer slechte school! In mijn laatste 2 jaar weg gegaan en beste beslissing ooit geweest. Toen pas leerde ik verantwoordelijkheid e.d. Hier behandelen ze je als een klein kind. CLB was vreselijk weet ik nog. En de directie nog erger. Was altijd heel braaf. Had een jongen geholpen met zijn taak en we werden gestraft. Wow katholieke school? Behulpzaam zijn? Neen hier leer je egoïstisch zijn. Directie breekt de kinderen enkel maar af naar de ouders toe ook. En laten merken dat zij baas zijn over het kind. Als je een onhandelbaar kind wilt creëren en een duts die geen verantwoordelijkheid kent als die alleen in het leven staat na school ja stuur die dan naar ten doen

T

Terrible Juice

Exht geweldig als je iets wil doen ze alles om het niet te laten gebeuren

S

Simon de Kousemaeker

Goeie escape room moet nog 3 jaar!

O

obamasama 21

Beste school dat er bestaat. Ik zie reviews dat de communicatie tussen school en ouders van leerlingen slecht maar dat is helemaal niet zo. Ik vind dat de communicatie tussen de school en ouders nog best oké is. Deze school heeft iets dat veel middelbare scholen niet hebben en dat is natuur en klasse. De school heeft een rijk aantal prachtige groene plijntjes en de lokalen zijn mooi ingericht. Over de middag kan je in de eetzaal van je graad gaan pokeren onder vrienden aan een tafeltje (zelf voor geld als iedereen instemt) oftewel over de middag gaan sparren op de graspleintjes die voor een zachte ondergrond zorgen (onder vrienden, sparren met leerkrachten kan ook maar is moeilijker te regelen en is niet aangeraden). Deze school is zeker een aanrader.

P

Peter Van de velde

Heel slechte communicatie tussen ouders en school vooral als het iets minder gaat met de leerling

T

Tjendo Desmet

Een mooie school met een rijke traditie. Voor iedereen is er wel een plaatsje!

A

anoucha Steijaert

Een zeer slechte school, geen communicatie tussen de school en ouders. Er wordt heel veel gepest op deze school en hier wordt niks aan gedaan. Als buitenlander maak je hier geen kans dus discrimineren kunnen ze hier heel goed. İk heb hier 1 ster moeten zetten maar het liefst geef ik de school en zeker de directie een grote nul.

J

Jochen Van de Velde

ze geven onterecht punten

Popular Topics Mentioned

Open hours