az Sint-Blasius

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Dendermonde, Belgium

azsintblasius.be
Hospital· Hospital & Health Care

az Sint-Blasius Reviews | Rating 3,5 out of 5 stars (7 reviews)

az Sint-Blasius is located in Dendermonde, Belgium on Kroonveldlaan 50. az Sint-Blasius is rated 3.5 out of 5 in the category hospital in Belgium. Het az Sint-Blasius (Dendermonde-Zele) is een dynamisch algemeen ziekenhuis met een breed aanbod aan kwaliteitsvolle en innovatieve specialistische zorg. Het ziekenhuis geniet een sterke reputatie als vernieuwer, zowel in het beleid als in de zorg. De middelgrote schaal van het ziekenhuis (440 bedden,1300 artsen en medewerkers) staat garant voor een professionele en tegelijk aangename werkomgeving. az Sint-Blasius is een groeiende en bruisende organisatie waar samenwerking centraal staat. Om een steeds hoger kwaliteitsniveau te bereiken in onze zorg, willen we voortdurend verantwoord verbeteren. We doen dit oa aan de hand van de kwaliteitsnormen van Joint Commission International (JCI). Op 1 mei 2018 behaalden we voor de tweede maal de prestigieuze JCI accreditering. Deze hoog aangeschreven erkenning toont objectief aan dat az Sint-Blasius een uitstekend en veilig georganiseerd ziekenhuis is, met een sterke verbetercultuur, gericht op een uniforme, kwaliteitsvolle en veilige zorg. Het label toont aan dat az Sint-Blasius alles in het werk zet om de zorg en de dienstverlening voor haar patiënten te verzekeren volgens de hoogste internationale normen. Lees meer over ons op onze site www.azsintblasius.be of volg ons op www.facebook.com/azSintBlasius

Address

Kroonveldlaan 50

Phone

+32 52252011

Company size

1001-5000 employees

Headquarters

Dendermonde

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

salima a

One of the few hospitals out there with a heart.

A

Ahmed Nadhim

Very slow in the spot

F

Filip Vermijlen

Topzorg door professionals

A

Aurore Dupont

Kan de muziek in de wachtzalen niet stiller? Veel mensen zitten hier met pijn en de luide muziek veroorzaakt hoofdpijn. Oordopjes helpen niet. En het is ook niet even klassieke muziek of iets rustgevend maar popmuziek en irritante radiopraat. Dit is zeker niet iedereen zijn ding... Wat voor ziekenhuis is dit eigenlijk?

T

Toon Van Kerckhove

Heb er twee keer een nieuwe heup gekregen. Fantastische afdeling orthopedie: eerst leggen ze uit wat er mis gaat, dan vertellen ze wat ze gaan doen en de dag nà de operatie vertellen ze wat ze gedaan hebben en hoe het verlopen is. De revalidatie in de kliniek is ook perfect: ze vertellen wat je moet doen om weer perfect normaal, rechtop te lopen. Bij de tweede heup werden er ook gewrichtsmuizen weggenomen uit de knie. Was achteraf nog het pijnlijkste. Maar pijn? Neen, dat mag niet: direct grijpen ze in. Werkelijk perfecte verzorging door de verpleegkundigen en altijd super vriendelijk, dag & nacht. Mooie kamer met douche en ook de maaltijden waren zeer goed. Zeer goede kliniek, zeer goede afdeling orthopedie, zeer goede verzorging en revalidatie! Ook de nazorg: weer foto's om te zien of je mooi rechtop staat, perfecte behandeling. Deze kliniek is echt een aanrader! Proficiat aan allen: dokters, verpleegkundigen, catering en cleaning en directie.

S

Stijn Buyle

Voor de derde keer bevallen hier. Super tevreden van het personeel op de materniteit! De vroedvrouw van dienst heeft me de hele avond lang bijgestaan, alles met een glimlach (ook al zat die achter een mondmasker), niets was teveel gevraagd. Ze heeft me er door getrokken mentaal. Echt chapeau. Ook eenmaal op de kamer waren alle personeelsleden vriendelijk. Ze doen een babbel, zeggen altijd dat we moeten bellen als we vragen hebben en er zeker niet mee moeten inzitten. Kinderarts Lampmann ook altijd tevreden van geweest, aardig, lief, behulpzaam, zeer goed met kindjes. Zelfs onze dochter zei dat de dokter leuk is. Enige werkpunt: soms krijg je 3 sneden brood met 1 potje boter en 1 potje confituur. Nogal magertjes. Maar ze mogen zeker in hun handen wrijven met hun team op de materniteit. Dikker merci! Sien

M

Marc Peelman

Een maand in coma gelegen en alles heb ik daar opnieuw moeten leren zoals die kleine kindjes ( praten .schrijven, lezen, stappen alee kom alles) en nu na 3 jaar alles dik in orde wel met medactie. Maar ze hebben me van de dood gered. Goede kliniek.

Popular Topics Mentioned

Open hours