De Zonnetuin

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

De Haan, Belgium

dezonnetuin.be
Restaurant· Bed & breakfast· Crêperie· Breakfast restaurant

De Zonnetuin Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

De Zonnetuin is located in De Haan, Belgium on Stationsstraat 11. De Zonnetuin is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in Belgium.

Address

Stationsstraat 11

Phone

+32 59437727

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuOrganic dishesSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

stephan Vander Gheylen

Top!

G

Geert Vande Walle

Zeer lekker, we gaan zeker terug zodra we kunnen/mogen

F

Fien Dumortier

Zeer leuk terras, lekkere Vitello Tonnato, maar de bediening was niet altijd even vriendelijk. Als hoofdgerecht pasta pesto met gamba's en zeevruchten besteld, maar dit kreeg ik helaas niet voorgeschoteld. Wanneer ik de bediening hierop wees en vroeg of dit geen scampi's waren bleek dit met enige irritatie onwaar te zijn. Verder kon ik in mijn pasta ook geen 'zeevruchten' terugvinden. Ook dit werd tegengesproken door het restaurant. Toen ik dit controleerde met vorige reviews en foto's bleek het verschil met mijn pasta en die dat normaal wordt geserveerd toch wel zeer groot? niet? Zeer jammer!

T

Tanja Rox

Wat een leuke nieuwe zaak! Stijlvol ingericht en gezellig. Ook tof dat de hond binnenmag . Hebben er zowel in de voormiddag als namiddag een heerlijke koffie genoten. Ook hele vriendelijke bediening. Deze zomer kan het op het terras . Veel succes!

S

Sabine Janssens

Gezellige tuin, afgesloten met speeltuin, vriendelijke bediening, lekker eten

A

Alain Perrault

Een aanrader als je lekker wil eten maar eerst reserveren ! De sliptongen waren lekker. Top.

A

Anke Van Gestel

Wij genoten van een heerlijke lunch en enkele dagen later van een superlekker ontbijt. Alles werd bereid met dagverse producten. Heel vriendelijke ontvangst en bediening aan tafel. Kindjes amuseerden zich. Gezellig tekenen aan tafel en lekker ravotten in de tuin. We vonden het fijn deze leuke plek ontdekt te hebben. Wij komen zeker terug bij ons volgende bezoek aan De Haan.

C

Cindy

Genoten van een lekkere maaltijd op een mooi terras. Alles verzorgd, lekker en vers. Prijs kwaliteit !

Popular Topics Mentioned

Open hours