Scheps

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Balen, Belgium

natuurenbos.be
Nature preserve· Tourist attraction

Scheps Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Scheps is located in Balen, Belgium on Odradakapel Street. Scheps is rated 4.6 out of 5 in the category nature preserve in Belgium.

Address

Odradakapel Street

Phone

+32 25538102

Amenities

Good for kids

Accessibility

Wheelchair-accessible car park

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

H

Herwig Aertbeliën

Verrassend natuurgebied om te ontdekken in alle seizoenen. Weet wel, aangepast schoeisel is aangeraden. Moerasgebied dient doorkruist te worden. Heel leuk om met kinderen te doen.

W

Willy Maes

Mooi maar drassig, dus goed schoeisel aandoen is de raad!!!

K

K. J. Dehamers

Mooi gebied in de vallei van de Grote Nete. De schepswandeling van 7 km combineert stukken van het weide- en moeraspad. De naam van die paden dekt de lading volledig. Knuppelpaden en vogelkijkhut.

O

oma sinico

Op sommige plaatsen wel slijkerig , maar met rubberen laarzen is het te doen.

R

Robert Aerts

Echt de moeite waard om te gaan wandelen. Aangepast schoeisel is wel nodig(nat)

H

Herwig Aertbelien

Verrassend moerasig natuurgebied. Heel leuke wandeling met toch wel afwisseling. Dan weer langs open landschappen, moerasgebied doorkruisen, dwalen door broekbossen, vlonderpad bewandelen of de loop volgen van de Grote Neet. Voor elk wat wils. Parking voorzien aan kapel Odrada.

J

Jasmien Cools

Het was te nat en drassig waardoor we de Schepswandeling helaas niet konden doen. Dan maar via knooppunten een andere (ook hele mooie!) wandeling gedaan met de kindjes.

G

gudrun de bruyne

Ik had de pech om daags voordien te gaan wandelen in een natuurgebied bij het Zilvermeer en daarom viel deze wandeling voor mij wat tegen. Ik woon dichtbij het Scheps en ben dus gewoon aan die natuur. Maar ik zou zeggen geniet ervan om buiten te zijn en ik vond de koeien die vrij rond liepen een meerwaarde hebben.

Popular Topics Mentioned

Open hours