New Creation

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Antwerpen, Belgium

newcreation.be
Beauty salon· Permanent make-up clinic

New Creation Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

New Creation is located in Antwerpen, Belgium on Prins Boudewijnlaan 321. New Creation is rated 4.5 out of 5 in the category beauty salon in Belgium.

Address

Prins Boudewijnlaan 321

Phone

+32 497402020

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

maya kad

I had my eyebrows done with microblading, it is the best thing that I did for my look. Rachel is very professional, precise and very friendly , she has a good eye for what needs to be corrected to make women look beautiful and being happy about themselves. She loves what she does and have a positive vibe. I am soooooo sooooo happy with the results, it's magical. And the way Rachel does it, it doesn't even hurt. I feel beautiful and gained more confidence about my look. Thank you Rachel Sincerely Maya

N

Nancy Rogier

Geen twijfel mogelijk, Rachel is zeer precies en ervaren met het toepassen van PMU. Ik ben in het trotse bezit van een paar nieuwe, prachtige wenkbrauwen sinds augustus. De microblading was na de eerste keer zelfs perfect. Iedere dag kijk ik met plezier in de spiegel. Ik krijg veel complimenten en voel me een paar jaar jonger. Door het vele epileren en de lichte haartjes zat ik altijd te knoeien met potloden, en na de afgelopen zeer warme zomer, was ik het beu om maar halve wenkbrauwen te hebben door het vele zweten. Ik zou het iedereen aanraden, je kan met een gerust hart op het professionalisme en ruime ervaring van Rachel rekenen. Doen!

C

Conny Kooremans

Ik ben bij Rachel geweest voor wenkbrauwen, microblading en wat is dit prachtig gedaan.. echt knap en zoveel meerwaarde aan je gezicht . Ook heb ik een eyliner boven en onder laten doen . Dit allemaal tegelijkertijd. Geen pijn , Rachel stelt je echt gerust . Je voelt je direct op je gemak bij haar .. ze voelt iemand direct aan , ook een goede capaciteit want dat is toch ook belangrijk voor zo een behandelingen. Hoe meer ontspannen je bent hoe vlotter alles verloopt . Echt heel vriendelijke dame. Top ! Dankjewel. Een echt aanrader en een verbetering voor jezelf . Op en top vrouwelijk

D

Debbie Cachard

Rachel is top!

T

Tatjana Dm

Een super lieve en vriendelijke dame !! Ik voelde me echt op men gemak bij haar

M

Marleen Waterschoot

Fijne ontvangst door Rachel,zeer professioneel in haar werk.

G

G G

KWALITEIT KWANTITEIT PERFECTIE EN GOED BEHEERSDE TECHNIEK. #TOPGRIET!

R

Rob Stange

Uitstekende service en kwaliteit!!!

Popular Topics Mentioned

Open hours