Dermadok

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Antwerpen, Belgium

dermadok.be
Medical clinic

Dermadok Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Dermadok is located in Antwerpen, Belgium on Rijnkaai 22. Dermadok is rated 4.3 out of 5 in the category medical clinic in Belgium.

Address

Rijnkaai 22

Phone

+32 3232916689

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Marlen Pando

Dr Annick is a great doctor. In only a year she help me completely clear my face, back and neck of any acne. Condition I'd been battling for at least 16 years. Only advice, don't let her draw blood samples. In my experience she has ruptured my veins a few times leaving bruises. Whenever you need to please go to the lab instead.

A

Alexander Schleber

Excellent dermatologist - thorough and takes her time!

B

Brigitte S

Professional and friendly team

E

Elizabeth Lowe

Op preventief controle geweest ivm huidkanker. Alles zeer correct, ik ga zeker terug !

D

Dave Gvn

DOE HIER GEEN BOTOX MENSEN!!! Hij doet het heel goed en professioneel, maar voor 140 euro krijg je mini spuitjes die na 2 maanden al verdwijnen!!! En hij doet het niet voor minder botox te gebruiken die hij aan 4 keer goedkoper aankoopt, maar dat je sneller zou teruggaan! Zo kan hij nog een 140 euro plunderen. Ben ondertussen 3 plaatsen geweest en heb iemand voor 100 euro gevonden perfecte dosis, vriendelijk, genoeg info en tips gekregen enzo. Als je toch aan het eilandje woont, ga dan naar medical art clinique!!! 120, gratis gezichtsanalyse, koffie, deftige wachtzaal en iets langere resultaten. Ik snap niet dat er nog mensen zijn die voor zoveel geld hun klanten beliegen en hun duimke minder hard duwen. Nooit meer

N

Neely Van Leuvenhaege

Slechte ervaringen

N

New Gadgets

Te duur en slechte botox

L

louise meyfroodt

Ik heb een afspraak gemaakt wegens huidproblemen en wratjes. Ik moest 8 maanden wachten, wat ik op zich geen probleem zou vinden moest ik goed geholpen worden. Mijn huidproblemen zijn erger geworden door de antibiotica die ik er op moest smeren. Mijn wratjes zien er na 3 keer behandeld te zijn geweest nog steeds hetzelfde uit. Ik had een 4de afspraak gepland bij haar. Echter wou ik deze consultatie niet betalen of korting krijgen omdat mijn huidproblemen erger waren geworden. Ik dacht dat een dokter enig sinds begrip ging tonen. Ik belde naar de secretaresse om dit na te vragen. De secretaresse vroeg dit aan dr bracke. Ze liet me weten dat dat dit niet mogelijk was en dat als ik niet tevreden was ik maar ergens anders moest gaan. Mijn 4de afspraak werd onmiddelijk geannuleerd. En op die manier gaf ik 150 euro uit aan meer problemen! Absoluut geen aanrader. Als ik kon zou ik het een 0/5 geven.

Popular Topics Mentioned

Open hours